Svin, Keso Och Tårar

Till att börja med.. SATC-filmen var helt underbar! Jag rös vid introt när den kända signaturmelodin började och kameran gjorde en panorering över Manhattan. Se, se se! Maria, Annika och Emma och Nadja från min klass gjorde mig sällskap, och inte helt oväntat så var det Annika som bölade mest genom filmen. Någon som vet hur man kan få tag i låten som spelas i början och slutet med signaturmelodin i sig?

På vägen hem hamnade jag visst i fel tunnelbanevagn och fick sällskap av sju stycken fulla 15-åriga killar. Jag blir otroligt obekväm när ett sånt där gäng utan hyfs omringar än där man sitter. Skönt var i alla fall att ingen pratade med mig.

Tog bilen som stod i Roslags Näsby och åkte till statoil vid mig och skulle köpa lite godis då tre småtjejer stod utanför och spydigt frågade om jag kunde köpa cigg åt dem. "Jag tror inte du behöver det" svarade jag spydigt tillbaks till tjejen som frågade varpå hennes ansiktsuttryck formades till en ful grimage. Så när jag köpt mitt godis och kommer ut till bilen ser jag att de små fjortisarna hällt keso på framrutan. Man tackar! Där fick man för att man räddade dem från att dö i förtid.

Inte nog med det så står det en taxijävel utanför min port när jag ska gå upp till mig som snabbt hoppar ur sin bil när jag passerar och ropar "heey älskling". Vad är det för fel på människor!? Det är just såna som han som våldtar unga tjejer när han skjutsar dem i jobbet.

Jag önskar att Sagar hade varit med så kunde han läxat upp småungarna lite och gett den där taxisnubben en rak höger!

Kommentarer
Postat av: maggan

åh visst är den helt underbar?! Jag skrattade och grät om vartannat.

Och förrestebn - orka de där fjortisarna som hällde KESO på rutan! Jag menar, moget tjejer. verkligen moget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback