Guitar Hero

Är tillbaks hos mamma och pappa igen. Har blivit av med lägenheten och tvingas nu bo kvar här med dem.. Nej då, nu lura jag er allt! Men det är sant att jag är hemma. Fast ordet hemma är också svårt att definiera, för jag känner mig mer hemma här hos föräldrarna, fast ändå inte. Jag och Stephanie på mitt jobb pratade om det. Hon har också flyttat nyligen, och det luktar liksom inte ens egen doft när man kliver in genom dörren. Men sånt kommer väl..

Hur som helst så är föräldrarna i Skåne, och jag och lillasyrran sköter huset medan dem är borta. Gick upp vid åtta i morse, vilket jag inte gjort sedan jag slutade skolan typ. Skjutsade mamma och pappa till sitt tåg och åkte sedan hem. Och av någon anledning så kunde jag inte somna om, vilket jag tycker är skönt nu eftersom jag börjar bli trött på rätt tid av dygnet.

Uträttade i all fall några saker när jag ändå var uppe. Pappa fyller år på lördag och jag har gått och funderat på vad man kan köpa till honom, förutom "strumpor" och "kalsonger" som alltid och enbart står på hans önskelista. Eftersom han är musikintresserad och spelar mycket gitarr så kom jag på den bästa presenten - guitar hero! Kanske är det min önskelista jag shoppade efter idag, men ett stort paket guitar hero köptes i alla fall! Fick köra enda ut till Åkersberga för att få tag i det sista exet. Det är tydligen väldigt populärt det där.

Jag tror, och hoppas att pappa kommer bli glad. I alla fall så kommer jag nog komma och hälsa på lite oftare här för att spela. Funderade på att köpa två gitarrer, men tänkte att det kan vi göra i efterhand.

Sagar är i Polen fortfarande och festar. Vet att han stått ut med hur jag släppte loss när jag var i LA, så jag borde väl inte klaga. Men saknar honom nåt fruktansvärt mycket, även fast jag av någon anledning brukar muttrar mest när vi hörs. Men så är det väl när man är kär, I guess.

Kommentarer
Postat av: elin

muttar. hahaha

guitarhero var fan en smart idé! Min pappa fyller ju år snart också och jag funderar vad fan man borde köpa.. fast jag vet inte, till en 53åring? haha tåls att fundera på iallafall! Tack för tipset ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback