You Make Me Feel So Beautiful

Andra dagen i skolan, och nu vet alla i klassen att jag och Sagar är tillsammans. Ni skulle sett deras min när han gick fram och kysste mig vid bordet på lunchen. Haha.

Vi åkte och tog en fika i gamla stan efter skolan. Satt och pratade och myste som två nykära tonåringar. Jag är så jävla kär. Jag ska göra allt för att få dig att må bra och le baby.

Kom hem då Nico ringde och föreslog att jag skulle komma över och dela en flaska vin med honom. Så jag åkte dit och köpte våra favoritostar och lite kex på vägen.

Blev en skön kväll med keane spelandes i bakgrunden och prat om allt som hänt på senaste.


Kommentarer
Postat av: maggan

gud så sött!
jag tycker du kan lägga upp en bild eller två på dig o sarre snart!

2008-01-09 @ 07:55:20
Postat av: Stephanie

SNUTTEPLUTT :P Jag har bild när ni pussas ;)

Postat av: Stephanie

Jag är aldrig inne på msn, datan segar som fan men ge mig din mailadress så mailar jag över dom :)
Det går att beställa från Victorias Secret fick jag veta av en läsare, har bara inte listat ut hur än. Asos skickar, frakten kostar en del och det tar lång tid att få det hem, dom levererar vid dörren och är man inte hemma går paketet tillbaka till posten och sen får man boka en tid. Så var det för mig iaf, krongligt! Men om du vill beställa därifrån, kan du inte komma över till mig så kan vi beställa tillsammans kanske, och dela på frakten? Jag kanske ska ha nåt... I vilket fall som helst så vore det trevligt att träffas!
Kram

2008-01-10 @ 16:42:59
URL: http://stephaniessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback