Praktikplats!

Gårdagskvällen var trevlig. Åt en jättegod middag hemma hos Sagars kompis Fredrik som fyllde år, och åkte sedan till stan för att bowla med hela gänget. Och jag vann såklart över alla! (Mina tidigare bowlingerfarenheter sitter fortfarande kvar).

Idag har jag varit och besökt min praktikplats på gävlegatan inne i stan. LRF media heter de och är ett förlag som har hand om ett antal stora tidnigar så som drömhem, härliga hund, och den jag tycker är skönast - traktor power!

Jag fick en lång rundvanding av Elins söta pappa som jobbar och har fixat den här chansen för mig. Han skaka hand med rätt många människor på de två timmar jag var där, och kommer nu i efterhand kommer jag bara ihåg.. två namn? Elins pappa och hans chef.

Hur som helst så var alla jättetrevliga, och jag ser verkligen fram emot att spendera mina fyra veckors praktik hos dem! Kommer att bli jättekul med varierande uppgifter på alla tidningsredaktioner.

Nu ska jag in till östermalmstorg för att ta några drinkar med Fanny och Maria. Sista helgen för Fanny i Sverige innan hon flyttar till Barcelona.

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅH yey vad kuul! :D grattis! jag visste att du skulle få en praktikplats där! :D niiice. vet du vad du ska göra än?

haha traktorpower förresten var ju helt underskön!

2008-01-25 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback