Morgonrutiner

Har precis vaknat av en inte allt för lång sömn. Sagar kom hit i natt. Jag börjar faktiskt få lite rutiner på det där, när klockan slår 02.00 så tänker jag numera "hey, när kommer Sagar? Han borde varit här för fem minuter sedan".
Han åkte hem strax efter fem i morse för att få lite sömn och läsa sin bok som ska vara utläst tills idag. Så jag ringde honom nyss och väntade på att ett sömnigt "mmm..." skulle höras i andra änden, men förvånat fick jag istället höra ett glatt "gomorron godmorron!". Det visade sig att han inte sovit mer än en halvtimme, men har å andra sidan bara 50 sidor kvar i sin bok.

Vad kan jag säga? Han tänkte antagligen inte på att vi snart ska till skolan tillsammans och att jag kommer ta slut på hans sista krafter i kopieringsrummet.

Nej nu ska jag sätta lite fart! Ska äta en ordentlig frukost, måla naglarna och lägga en någorlunda ordentlig makeup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback