Flytt?

Gårkvällen var verkligen jättebra. Jag hade sjukt roligt, och jag hoppas att alla som var där också hade det. Fick jättemycket fina presenter, och inte så oväntat lite "hårdare" paket. Clone-a-willy x2, ett slagträ, dock inte med spikar i utan ett jättesött, mjukt rosa med ett hjärta på och en matchande ögonbindel. Bilder från kvällen finns här för er som är nyfikna!

Åkte hem med en söt och nykter pojkvän sent in på natten och däckade med, ja nästan, en gång. Imorse skjutsade Sagar mig tillbaks till lägenheten för att hjälpa Fanny och Jonas att städa. När jag senare kom hem hittade jag små post-it lappar med röda hjärtan på lite här och var i mitt rum. På datorn, i fönstret, i min väska, under stereon, i ett av mina vinglas.. Undrar vem de kan va ifrån?

Resten av dagen har jag spenderat framför tv'n och datorn med huvudvärk. Sagar kom och hämta mig nu på kvällen för att åka till arlanda och hämta Dominik som varit i göteborg.

Har pratat med mamma och pappa nu på kvällen också som berätta att dem har hittat en lägenhet de vill flytta till. Lägenheten är en 4a ihopslagen med en 1a och ligger högst upp i grindtorp här i Täby. Om vi skulle flytta skulle familjen ta 4an och jag skulle bo vägg i vägg med dem i 1an på 40 kvm. I så fall har jag egen ingång, kök, vardagsrum/sovrum badrum och balkong i söderläge. Har kollar på bilder, och det ser inte så dumt ut!

Skulle vara jätteskönt att flytta och få ett eget ställe, och få betala hyra, köpa mat, ha fester, möblera och måla om hur jag vill mm. Ser det som positivt att resten av familjen bor i lägenheten bredvid så jag kan springa över till dem om jag behöver något. Ett litet steg ut i vuxenvärlden. Vi ska åka och titta på den nästa söndag.

Det rödmarkerade området är där jag skulle bo i så fall.

image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback