Bra Start På Det Nya Året

Nyår blev lyckat. Mr S plockade upp mig klädd i en svart skjorta, beige kostym, finskor och var så söt! Jag hade valt, efter många klädombyten, en svart glittrig klänning från victorias secret. Personligen tycker jag att jag liknade en julgran - a little bit too much you know, men vi matchade ändå rätt bra måste jag säga.

På vägen stannade vi på nordic light hotel och hälsade på en vän till S och plockade sedan upp Sara och Niklas och körde hem till Stephanie och Dominik.

Kvällen var jätteskön. Vi spelade spelet våghals, drack drinkar och sprang ut i regnet med våra fina pumps på tolvslaget och såg på raketerna. Det var så mysigt att stå där och hålla om S och veta att det här året kommer bli så himla bra. Att lämna allt gammalt skit bakom oss och se framåt istället. Jag mår så himla bra tillsammans med honom. Han får mig att skratta, känna mig betydelsefull och bara tanken på honom får mig att le.
 
Vi bädda ner oss på soffan vid tretiden och somnade. Jag vaknade sedan morgonen efter av att en underbar doft av rostat bröd fyllde lägenheten så jag gick upp och åt en god frukost med Stephanie, Dominik och S. Sedan la vi oss alla i soffan och såg på komikern pablo fransisco resten av morgonen. Jag skulle kunnat legat där hela dagen men S var tvungen att körde till skavsta flygplats och hämta upp en vän, så vi åkte den långa och obehagliga (förlåt baby med du kör som en galning) bilresan dit och sedan hem till mig.

Trots att S var tvungen att åka hem lyckades jag hålla kvar honom en natt till. Det var den bästa natten vi hittills tillbringat tillsammans tror jag.



Idag vaknade jag verkligen på fel sida, men dagen blev bättre när Nico ringde och frågade om vi skulle luncha tillsammans. Så han plockade upp mig hemma och vi åt på forna romano (inte helt oväntat) och gick sedan till hans jobb för att titta på en ny mobiltelefon till mig.

Nyss har jag suttit och pinats med att dra ut min hårförlängning. Mamma fick i uppdrag att dra ur skiten, och började med att klippa av mitt riktiga hår! Det är nu Elin skulle varit hemma och hjälpt mig! Jag ger aldrig saxen till mamma igen. Men nu sitter jag här i alla fall med kort hår som jag ska klippa ännu kortare i morgon hos frisören. Blir till att skaffa en ny förlängning snart om jag känner mig själv rätt.

Och people! Glöm inte att osa om min fördelsedag senast på måndag!

Kommentarer
Postat av: maggan

haha åh. usch stackars dig. jag hade gärna varit där och pinat dig. :)

2008-01-03 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback