20!

Yes, så lämnade man äntligen tonårslivet bakom sig. Som Nico ringde och sa, "du har alltid varit mogen men nu har du äntligen rätt ålder också". Inget mer att klaga på alltså?

Födelsedagen började bra med sång och frukost på sängen, en tradition i vår familj. Sedan blev det paketöppning.




Fick doftljus från make up store, mina efterlängtade och toksnygga stövlar från scorett, en ny mobiltelefon, söta tofflor från friis & company, och en kalender med bara wentworth miller i från lillasyrran! Kunde det blivit bättre?

Sagar ringde mig efter 12 inatt också när jag satt och skrev som en galning på mitt socialreportage. "Happy birthday to you mr president Malin" i någorlunda ren stämma fick jag. Älskling du är så jävla härlig.

Möttes av sång för tredje gången när jag kom till skolan då mina söta klasskamrater ställde sig upp och sjöng för mig.



Har suttit i skolan och försökt skriva färdigt mitt socialreportage hela dagen, men gav upp vid fyratiden och åkte hem trött och hungrig.

Familjen och jag tog vid sjutiden bilen till gamla stan för att äta en jättegod middag på restaurang Aagaton. Beställde in en comopolitan så fort jag satte mig och njöt av kvällen.

Och nu sitter jag här och måste få färdigt rubrik och ingress tills i morgon så jag hinner layouta innan deadline klockan 15.00. Är inte speciellt sugen då jag hellre skulle vilja sova just nu. Men det är bara att bita ihop!

Tack alla som har grattat mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback