Los Angeles Bokat!

Har varit en sväng med mamma i täby centrum precis och kollat upp resan till Los Angeles. Planen från början var att jag och min klasskompis Annika skulle flyga till San Fransisco och sova hos Elin en natt för att sedan bila ner till Los Angeles. Men idag kollade jag upp att vi inte får hyra bil i USA eftersom vi är för unga, och måste ha haft körkort ett visst antal år eller vad det va. Så nu har jag bokat biljett direkt till LA istället. Lite tråkigt att vi inte får se San Fransisco, men huvudsaken är att vi kommer till LA, även fast det blev lite dyrare än väntat.


image257

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul det låter med LA. Vi var där för två år sedan och jag åker gärna tillbaka igen. Missa inte Universal Studios. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback