Jävla Lördag

Har varit en riktigt jävlig tråkdag. Det står flyttkartonger i hela hallen utanför mitt rum och jag blir påmind varje gång jag öppnar dörren att jag ska flytta det här året, men inte till något eget. Det luktar snus och gammal smutstvätt i hela mitt rum och det står disk överallt. Det går inget bra på tv och Internet har inte fungerat förens nu. Jag har ont i armen och har skrapsår på sidan av magen efter att jag ramlat ur sängen i natt med en duns (hur fan lyckas jag?) jag har 34 kr på mitt konto och jag är jättesugen på chips men har ingen ork att åka och handla upp mina sista slantar. Hela familjen går runt och surar på varandra av olika anlendingar så jag sitter instängd i mitt rum. Jag vill göra något kul ikväll med alla är bakis eller har redan något planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback