En Kväll På Frysen

Det har varit en lång fredag som ännu inte är slut. Just nu sitter jag i fryshuset med Sagar där jag spenderat hela min eftermiddag efter att jag slutat praktiken. Det har varit FUB här ikväll, dvs dans och livedansband för förståndshandikappade, och jag tror jag aldrig har fått så många ragg under en och samma kväll. Den första mannen presenterade sig som Christer. "Jag har fem vänner som har gått bort" var hans raggningsreplik, som sedan utbröt i aggresion då Sagar kom och tog mig ifrån honom.

Den sista mannen ikväll satte sig på huk framför mig och kysste min hand och sa "madmoselle". Han var den artigaste lilla mannen jag träffat på länge. Nu har alla gått i alla fall och Sagar håller på och plockar undan alla bord och stolar och jag själv sitter i receptionen och bloggar.

Ska lägga in lite bilder från praktiken idag när jag kommer hem - när jag väl gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback