Egen Bostad?

Sitter på praktiken och väntar på att chefredaktören Carina ska komma och hämta mig för att sedan få vara med på veckoplaneringen för nästa tidning som ska komma ut. Efter lunch sen ska jag hjälpa Thomas hela dagen med att flytta ner alla saker till nya fotostudion. Den de har nu är inte så värst stor, men den nya är enorm. Det är typ som en hel lägenhet på över 100 kvm som ska helrenoveras.

By the way ska jag titta på en lägenhet i morgon faktiskt. Det var mamma som hade hittat den och ringt till hon som hyr ut den, och nu står vi först på hennes lista över de andra som är intresserade.

Lägenheten ligger i Täby, viggbyholm nära Bergtorpsskolan. Den är på 58 kvm, lite äldre men mysig enligt henne, har nya vitvaror, balkong, badkar och tjejen bor med sin kille i en annan lägenhet, så jag kommer förhoppningsvis inte bli utslängd efter 1 år.

Det bästa är att den ligger i Täby, lite bättre än Rågsved dit jag skulle kollat på en annan lägenhet. Så det ska bli spännande att kolla i morgon. Jag hoppas verkligen att jag kommer gilla den, för jag orkar inte leta efter fler lägenheter!

Nu kommer Carina, got to go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh wow! fan vad härligt! vad är månadshyran då?

2008-02-29 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback