Bilder Från Praktiken

Blev hemskjutsad av Sagars kompis Nicklas halv tre i natt, så orkade inte lägga upp bilderna från praktiken då. Men nu kommer några!



Första bilden är gången ner mot entrén där alla redaktioner sitter till höger och vänster. Entrén ser ni på den andra bilden där de har kaffeautomater och frukt som man får gå och ta när man känner för det. Sedan har ni bildredaktionen där jag sitter den här veckan följt av mitt skrivbord där jag arbetar.


Här är jag och fotografen Thomas i fotostudion och plåtar smink. Jag var snabb med att fråga vad de gör med allt smink sen när de fotat färdigt, och fick på så sätt ett läppstift från make up store med mig hem. Sista bilden är två bananer som sitter ihop. En på redaktionen tyckte det vore kul och bad oss att ta en bild.


Igår fick jag ringa förlaget natur och kultur som gett ut boken som årets kock 2007 skrivit. Därefter fick jag hans telefonnummer och ringde för att göra en telefonintervju med honom. Han hade tyvärr inte tid så jag skulle återkomma på måndag sa han. Hela intervjun ska handla om hans bok och om grönsaker samt bönor. Öh. Det ska bli kul i alla fall, har skrivit ihop åtta frågor som jag ska ställa.

Sen ska jag få gå och mingla på ett inredningspartaj med massa kändisar den 12e. Ska få följa med fotografen Thomas och fota lite. Åh vad det här är kul!


Kommentarer
Postat av: elin

tuff banan Ü
det verkar askul ju! kul med läppstiftet :P

2008-02-23 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback