7714 :- Fattigare

image263


Nu är resan till Los Angeles betald! Jag och Annika åkte till Täby centrum efter skolan och stämde av det sista med bokningen och räckte sedan över våra kontokort där nästan åtta tusenlappar försvann på en sekund, och vi fick gå hem med ett litet kuvert med biljett och papper i.

Men jag är så jäkla glad! Nu börjar det kännas på riktigt att vi faktiskt ska åka snart. På måndag börjar min praktik där jag ska vara i fyra veckor, sedan har vi lov en vecka. Efter det är det skola i två veckor, och sen åker vi! Tiden går så läskigt snabbt!

Imorgon är det alla hjärtans dag, men det kändes som jag fick min romantik i natt då Sagar var här. Läskigt hur mycket man kan tycka om en annan människa. Vi har inga bestäma planer inför morgondagen utan tar det lite som det kommer tror jag. Äta? Bio? Eller bara champagne och mys hemma? Det spelar egentligen ingen roll så länge jag har en glad och mysig pojkvän.

Nej nu ska jag fixa mig innan jag ska till centrum igen och möta Nico. Sedan bär det av in mot stan för vår efterlängtade chokladprovning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback