Snyggaste Bakgrundsbilden?

Ny snygg bakgrundsbild till mobilen? Det trodde jag också när hitta den så här inatt. Mobiljäveln har fått en tryckskada (Sagar som har tryckt sig för hårt mot min byxficka kanske?) och nu måste jag fixa en ny display för 500 spänn eftersom garantin inte gäller för dessa typer av fel.

Så har inte kunnat se vem som har ringt idag, skickat sms eller kunnat spelat mitt nya nördspel "worms". Därför har jag fått sätta in mitt simkort i min gamla mobil vars batteri är helt värdelöst och håller endast en halv dag som mest och måste därefter laddas igen.


Först kameran som strula, och nu mobilen. En massa jäkla utgifter hela tiden. Nej jag är inte bitter...







Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha stackare! :p

Postat av: elin

haha lilla vannen da. du som ar sa himla rik ocksa :P

2008-08-06 @ 01:46:05
URL: http://kitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback