Någon Som Är Sugen På Pringles?

Håll i er... Jag har 55 stycken pringlesrör i tre olika smaker som står hemma i min lägenhet. Förstår ni hur mycket chips det är? Hur många rör äter man per år? Förra året kanske jag klämde i mig fem stycken totalt? Hur ska jag kunna få i mig 55 stycken? Jag åkte hem till föräldrarna med en låda idag. Deras ögonbrynen satt minst sagt i pannan när jag klev in genom dörren med en grön kartong i famnen med den runda supermarioliknande loggan på. Hur jag fick tag på så mycket chips, gratis, är en liten hemlighet.

Om någon har vägarna förbi lär ni få några rör med er hem!

Kommentarer
Postat av: elin

mohahaha JAG vet.

jag tror latt att du kommer kunna ata upp alla ror innan jag ar hemma raring. tva om dagen! go for it!

2008-08-01 @ 06:38:04
Postat av: Sara

Åh! Jag älskar chips :)



2008-08-02 @ 15:16:52
Postat av: Stephanie

Jag fick åtta, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback