LA Baby!

Tidigt i morgon bitti bär det av till Arlanda. Annika ligger på golvet bakom mig och gör lite reserach genom filmen Sicko av Michael Moore. Bredvid henne ligger min resväska med allting packat och klart inför resan. Jag hoppas jag har med mig allting nu! Känns alltid som man har glömt något. Nåväl, planet går 07.05 i morgon bitti och därefter väntas en 12 timmars lång flygresa med mellanlandning i London.

På LAX kommer vi sedan vänta på Elin som kommer med planet från Santa Rosa fyra timmar efter oss, och sedan tar vi en taxi till Carro och Katjas lägenhet i west Hollywood. Jag är så taggad!

Tar med mig dator och kamera för att kunna skriva mina intervjuer jag ska göra där borta, men kommer kanske slinka in här också för ett och annat inlägg.

Puss till alla här hemma i Sverige, särskilt till dig Sagar!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej sötnos! Kunde du vara en ängel och köpa Victorias Secret lip plumper till mig? Du får pengar när du kommit hem! Puss!

Postat av: Anonym

Tack baby... Saknar dig!!!

2008-04-14 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback