4

image343


 

På lördag byts mina annars rutinerade och tråkiga helger med jobb mot detta. Om jag är glad? Nej, jag är överlycklig! Los Angeles, the walk of fame, shopping, stränder, sommarväder, festande och massa roliga saker med Elin och Carro som jag inte sett sen augusti. (Och ja Sagar jag älskar dig det vet du).

Jag längtar nåt otroligt just nu. Innan har det känt så avlägset, men idag när Jonathan ringde och frågade om jag ville komma och käka middag hos honom på fredag kväll blev mitt svar, "ja visst! eller.. vänta.. jag åker till LA tidigt på lördag morgon så jag vet inte om jag kan..". Då känner man att det är nära!

Så idag bar det av till Täby centrum för att inhandla diverse nödvändiga saker inför resan. Linsvätska, rakhyvlar, ett kort som gör att jag får trådlöst Internet (ja jag vet inte vad det heter), och så växlade jag in lite pengar mot dollar, som står så sjukt lågt just nu! Pappa vill att jag köper en gitarr till honom där borta, men jag är inte så sugen på att släpa på den och försöka få igenom den vid tullen.

Hur som helst har jag börjat packa. Jag ska ha med mig min laptop, kamera och massa jävla sladdar i handbagaget. Min resväska proppade jag full med skor, men insåg senare att jag inte skulle få plats med några kläder då. Så istället har jag nu försökt vara sparsam på saker som jag ska ha med mig och se till att ha med mycket hem istället.

Har börjat kolla på serien the hills som utspelar sig i LA, för att göra lite research inför resan. Och nu ska jag se hundra höjdare, de skönaste människorna från USA!

image344
Mina fina dollarsedlar jag köpte idag.

Kommentarer
Postat av: Sooz

ååhh hoppas att du får d förbannat kul i LA :D Njut i värmen från mej me ;) Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback