Uppkörning

Uppkörning snart! Har kört så mycket jag bara kunnat den senaste tiden. Var uppe 06.30 i morse fast jag hade sovmorgon och åkte till körskolan och körde hela morgonen. Och, det är första gången min lärare inte klagat på nånting nästan! Men, vi körde bara i Täby och Arninge, och eftersom jag kört där hundra gånger så kan jag vägarna praktiskt taget utantill, så det var inte speciellt svårt. Men i sollentuna, där jag ska köra upp, där är det svårt!
Håll alla tummar ni har för mig! Jag vill så jävla gärna ha det där körtkortet nu!

Om 5 minuter börjar prison break. Har längtat hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Samantha

Lycka till Malin!

2007-10-22 @ 23:43:01
Postat av: eyeline

ÅH lycka till! jag håller alla tummar jag har!
(dvs två, jag är inget freak..)

puuss

2007-10-23 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback