Suprise

Så, gårdagen var skitkul. Jag och Maria fixa presenter till Jonas som vi ska hem till imorgon och fira. Vill hemskt gärna berätta vad det är för nåt vi har fixat, men eftersom hans flickvän Fanny läser min blogg så berättar jag efter lördag! Jag köpte även en liten present till mig själv. Och Maria, om du läser det här, vill jag bara säga att jag är utomordentligt nöjd med den! Testa din med! Haha

Som jag skrivit tidigare tog jag även chansen att fota Maria igår, och så här blev bilderna:



Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag lovar att inte berätta för Jonas vad ni köpt, så berätta nu för jag är också nyfiken :D

2007-10-05 @ 20:25:36
Postat av: Anonym

Haha nej kära du, det blir en överraskning i morgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback