Solidaritet

Så, igår letade jag och Maria efter clubben "nox" eftersom jag hade fått reklam om den till mobilen. Men när vi kom dit nekade dörrvakten oss eftersom det tydligen var 25 där. Så vi hamnade på grodan och hälsade på Calle som jobbar i baren där. Tog ett glas vin och snackade lite skit, och drog sedan till solidaritet. Världens drygaste vakt mötte oss i dörren och frågade hur gamla vi va. "22 och 19" svarade vi och han sa surt "det är 25 här, 19 är för ungt". Jahapp tänkte jag, då får vi testa nästa ställe. Men med Maria som sällskap har man alltid sånt flyt. "Men jag var här igår, och då kom jag in" sa hon till vakten. "Ja, men 19 är för ungt. Det är stor skillnad på 19 och 22" svarade han ännu surare. "Ja, men 19 och 22 är ändå inte 25", och så kom vi in ändå!

Har aldrig tidigare vart på solidaritet, men efter igår vill jag dit igen. Jättesnygg lokal, bra blandning av snygga människor och grym musik. Träffade ett gäng Australienare som vi hängde med hela kvällen.

Vid tvåtiden bestämde vi oss för att åka hem, så vi går ner och trängs i kön där man hämtar ut sina jackor. Då är det nåt jävla svin som tar sig friheten att lägga handen mellan mina ben. Blev så jävla förbannad att jag tog tag i hans arm, vände mig om så jag såg vem det var och gav honom en örfil och skrek lite svordomar. Maria reagera och fråga vad som hade hänt. Och Maria är inte rädd att stå upp för sig själv och sina vänner, så hon tog tag i killen och puttade honom så han flög bakåt medan jag skrek "stick härifrån ditt jävla äckel".

Det var tydligen vad man fick för att ha på sig sin nya snygga klänning. Att dem aldrig lär sig att vi tjejer inte gillar att få en hand mellan benen bara för att vi har klänning på oss. Han var så jävla ful också att han säkert inte kunde få nåt bättre den kvällen. Nästa gång ska jag fan slå dem i skrevet så får de känna hur skönt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback