Så Var Det Lördag Igen

Jahapp, då var man tvungan att gå upp för att åka till jobbet. Ska hinna duscha och föna håret en timme innan jag ska dra. Skönt att jag slipper jobba med idioten Jones idag i alla fall, som fått sparken! (Woho!) Där emot kommer jag säkert inte få sluta tidigare som chefen lovat eftersom en ny tjej ska jobba idag och förmodligen inte kan stänga. Så det blir väl det gamla vanliga, jag och Mesam, världens långsammaste människa stänger tillsammans utan att säga ett ord till varandra under hela kvällen. Jag älskar verkligen mitt jobb...

Jag kollade upp sensation white igår som äger rum i amsterdam nästa år. Ska verkligen försöka åka dit och dra med mig Maria och lyssna tillsammans med 40.000 andra på kända dj's som kör technomusik en hel kväll. Gud vad underbart!

Nej nu ska jag starta dagen med en ipren, lite technomusik och en prickikorvmacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback