Old Friends

Har så jäkla ont om pengar nu att jag börjar nalla på mitt sparkonto. Det är de värsta med sparkonton, att man kan komma åt pengarna ändå. De sitter liksom där och väntar på att man ska flytta över dem till sitt vanliga konto. Varför inte införskaffa den kära gamla spargrisen igen utan någon propp i botten så att man inte vill ta söder den i onödan. Då skulle de minsann inte försvinna. Men, pengarna gick i alla fall inte åt nåt onödigt krimskrams utan till en välförtjänat cannellonimiddag och en supersnygg klänning som Elin skulle älska!

Åkte till Täby centrum efter skolan igår och mötte upp Bea för en skvallerdejt tillsammans med min klasskompis Annika. Hade trevligt och satt och snackade om störda killar och psykoex (ja ni har väl alla hört den historien vid det här laget). Forna romano killarna börjar känna igen mig nu märker jag eftersom jag är stammis på deras restaurang. "Hejdå Malin!" skrek de när vi gick därifrån. Om de säger "Nej men hej Malin!" nästa gång jag kommer dit borde jag nog byta ställe.

Idag hann jag med ännu en liten kompisdejt med Viktor som jag inte sett sen min student tror jag. Tog en fika och hann prata igenom nästan alla samhällproblem tror jag på en timme. Var väldigt kul att se honom i alla fall och har lovat mig själv att börja träffa mina gamla kompisar lite oftare!

Imorgon ska jag och Maria ut på en raggarrunda efter jobbet, och ska då inviga min nya heta klänning. Om jag inte får något napp lämnar jag tillbaks den!

Kommentarer
Postat av: eyeline

MEN!
du kan ju inte skriva om klänningen som jag skulle älska och sen inte lägga upp någon bild på den!
tompa.. nu blir jag besviken här..

2007-10-13 @ 05:08:37
Postat av: Samantha

Ja du borde verkligen träffa gamla kompisar oftare ;)

2007-10-13 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback