New Start




Lördagens utgång började på jobbet där jag, Maria och Lisa satt och blanda smirnoff apple drinkar nere i omklädningsrummet. Efter lite sminkande och tilltuffsande av diverse hår åkte vi sedan till östermalmstorg och gick in på grodan där Maria känner en bartender. Därför fick vi in nåra glas vin och jättegoda shotar. Tyvärr som Mia hade förutspått var det inte så mycket människor där utan vi hamnade senare på friday's där vi hälsade på Acke som jobbar där. En nachotallrik och en strawberry daiquiri senare var Mia fulltankad och Lisa uppe i ett försök att dansa på bardisken. Då kände jag att det var dags att dra sig hem. Så jag avslutade kvällen i mörby ätandes en korv med bröd från älskade korverian och deckade senare i sängen hemma.

Sov bort hela söndagen och gjorde inte ett skit utan att någon klaga, då mamma och pappa var i göteborg och därför inte var hemma. Jätteskönt. Senare på kvällen kom dem hem, med en ny motorcykel som vi alla fick hjälpas åt att putta in i garaget. Jag vill ut och åka hoj!

Denna vecka har vi satt igång med kursen journalistik i skolan, så det kommer bli en tuff vecka. Har bokat in en dejt med Maria på torsdag då vi ska fixa lite födelsedagspresenter till Jonas som vi ska hem till på lördag, samt bestämt att jag äntligen ska få fota Maria. Bilder kommer som sagt på torsdag!

Nu ska jag ringa upp Elin i san fransisco och snacka lite skit!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback