Kill Me Softly

Sitter i skolan just nu och håller på att somna.. Håller på att lära oss hur man redigerar en tidning i programet indesign. Inte det bästa ämnet att ha på morgonen när man är så trött som jag är. Ögonlocken kämpar för att hålla sig uppe.

Slutar vid 12.30 idag i alla fall, men är otroligt sugen på att åka hem redan efter fikat vid 10. Det här kommer bli en lång dag.

Imorgon fyller lillasyrran 18. Så jag Maria och Nico och hennes tjejkompisar ska äta tårta och dricka champagne hemma hos oss på kvällen. Sen ska vi till tegelbruket, något som Anna önskat. Men eftersom jag ska upp tidigt till skolan dagen efter blir det hemgång tidigt för mig.

Ikväll ska jag försöka köra, om jag orkar. Min kusin Jocke ska kanske plocka upp mig så ska vi köra till sollentuna där jag ska köra upp och kolla de vägar som han fick köra på när han gjorde sin uppkörning. Jag ska vara så förberedd jag kan inför måndag.

Om jag missar, måste jag göra om mitt teoriprov nämligen, eftersom det går ut om tre veckor. Och det har jag verkligen inte lust med. Men, jag försöker att inte ha för stora förhoppningar. Det är ju trots allt mindre än hälften av alla som klarar sin första uppkörning.

Nu måste jag försöka hänga med på lektionen och nypa mig i ansiktet för att hålla mig vaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback