Drinkprovning

Jag och Maria åke hem till mig idag efter att jag slutat skolan och drog ur hennes hairextansions. Sen funderade vi, vad skulle vi hitta på? Bowla? Nja.. Men ska vi ha drinkprovning?
 Yes, så det hade vi!


Detta är kandidaterna:



1                  2                  3

4                 5                6

7                 8                 9

Och vår slutgiltiga bedömning blev:
1. MMM+
2. MM
3. MMM
4. MMMMM
5. M
6. Oense, Maria tyckte MMMM, jag sa M
7. MMMM+
8. MM
9. MMM+


Som ni ser vann drink 4. Dessvärre är receptet hemligt, men alla som vill smaka får bjuda mig och Mia på middag, så tar vi med oss drinkarna!


 

Självklart kunde vi inte motså att röka lite vattenpipa också när vi ändå var igång med provningen.



En helskön torsdagskväll blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback