Valborg Och Fest

Vaknade precis. Är ledig idag, men det spelar ingen större roll, för om det så hade vart skoldag skulle jag ändå varit hemma. Är så less på att gå upp på mornarna. Jag klarar inte av det längre! Vill bara sätta på mig studentmössan och springa ut från den där jävla skolan nu! Något som jag hatar också är folk som ringer och väcker mig på mornarna. Inget ont menat, men att störa min sömn gör mig riktigt arg. Jag borde kontakta tanten i du blir vad du äter. Tror jag skulle må gott av att börja äta nyttigt på regelbundna tider, träna och få ordning på mina sovrutiner.

I helgen som var hjälpte jag till på Elins föräldrars 50 års fest. Så himla kul att festa med gamlingar! Hade jättetrevligt, och Elins föräldrar är så söta! Längtar tills i sommar då vi alla ska till gotland!

Så, i måndags var det mösspåtagning. Ingen större grej kände jag medan de flesta var som ett litet barn på julafton. Åkte ut med båt i skärgården och åt, och senare på kvällen hamnade jag på tegelbruket här i Täby, fast jag inte planerat att gå dit. Tegel är väl ett okej ställe, men gillar inte människorna och att man alltid träffar folk man inte gillar. Måste erkänna att jag hade rätt kul ändå. Har inte festat ihop med klasskompisarna någongång, så det var en upplevelse i sig. Tråkig som jag är, gick jag hem först av alla, men var så himla trött efter att Andreas släpat upp mig sju på morgonen.

Idag hade jag velat dejtat Nico. Laga cannelloni, dricka lite vin och sen röka vattenpipa. Men han är sjuk stackarn och har för övrigt andra planer ikväll så får träffa honom någon annan gång. Föreslog för Andreas att vi kunde gå ut och äta ikväll vilket jag tror skulle vara bra. Vi har börjat i fel ordning kan man säga. Gå ut och äta brukar vara det första man gör när man börjar dejta, men vi börja med det man brukar göra sist av allt.

Imorgon blir det fest igen då Linda fyller 23. Ska fira henne på patricia med lite mat och sen min älskade techno mellan 03-05. Har saknat stället, och nu har de höjt åldersgränsen till 23 också vilket irriterar mig. Men det blir nog inga problem.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback