Sleepless Night

Har svårt att sova - som vanligt. Känner mig pigg men ändå för seg för att orka annat än att ligga i sängen med datorn i knät. Det blev en hemmakväll idag i alla fall. Skönt med tanke på hur mycket jag varit ute den senaste tiden. Har inte gjort något speciellt alls, bara ätit en massa och sett på tv. Men i morgon blir det till att ta en sväng på stan tror jag. Blir för rastlös om jag ska sitta hemma två dagar i rad när det är helg.

Löning är det också idag. Tyvärr så har jag ju ingen fast inkomst längre eftersom jag sagt upp mig från jobbet, men destå bättre så fick jag tillbaka 4000 spänn på deklarationen igår, och det sitter inte helt fel just nu om jag säger så! Kommer göra av med alla mina sparpengar som sitter på kontot när jag är i London och shoppar nästa månad, så en liten refill där i juni med skatteåterbäringen sitter som pricket över i:et eftersom jag sen ska till gotland sen med Elin i juli och spendera!

Måste också fråga vart det fina vädret tog vägen? "15 + och sol i helgen!" stod det på löpsedlarna igår. In my ass, när jag kollade på
smhi idag så ska det bli 5 grader och gråa moln.


Björn har fortfarande inte gett upp heller med att höra av sig. Nu börjar jag bli less. Fick ett sms där det stod "Hej Malin, det är jag, Björn från festen. Tänkte bara höra om du ville ta en fika?". Okej grabben, har man inte svarat på dina 15 ringda samtal, så tror jag inte jag vill ta nån fika med dig heller! Han är ju 24 år vafan, vart är hans självkänsla?

Nej nu ska jag se film, så ska jag försöka sova sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback