Nattliga Äventyr

Var så jäkla sugen på att gå ut ikväll, men alla var tydligen ute igår, så fick bli en till hemmakväll. Tråkig blev den inte i alla fall, utan låg och pratade med Kevin i telelefon i tre timmar! Börjar tycka om honom mer och mer, så vi får se vad som händer!

Nico hörde av sig vid halv 1 tiden och frågade om han skulle hämta upp mig med bilen och dra och käka. Sure, sa jag. Hade inget bättre för mig ändå! Så kom precis hem nu efter en trevlig liten biltur, och fick precis ett sms. Och inte från Björn "the stalker", utan från Max! Denna kille är nog ännu värre som tror att han kan höra av sig lite bara när han känner för det. För er som glömt var det snyggingen som det tog en vecka för att svara på ett meddelande man skicka. Så fatta rätt snabbt att han inte var intresserad (synd att Björn inte har den delen av hjärnhalvan) men som fortfarande tar sig friheten att skicka fylle sms till mig och förväntar sig att jag ska svara på dem? Nej, så korkad är jag inte.

Nu blir det film, och sen sova! Ska till stan i morgon och shoppa med mamma. Det vill säga, mamma shoppar åt mig!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Kom igen Malin! Blogga mera!

Kram från en trogen läsare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback