Mjukisfredag

Kom nyss hem från Nico. Körde en mjukiskväll framför filmen Saw 3 och en flaska vin. Lika mysigt som vanligt med honom som sällskap. Han får mig att tänka på annat än de tråkigheter som finns i mitt liv just nu.

Annars?
Är drygt 25 riktiga skoldagar kvar nu. Har fått studenmössan som ligger och väntar på byrån. Jag vill bara springa ut från den där jävla skolan nu och aldrig se människorna mer! Okej då, några slipper man inte undan (Elin) ^^

Carro fyllde 21 kärring år igår, och det ska vi fira i morgon på Grabbarnas. Ska bli kul att gå ut och roa sig lite. Hoppas bara inte att Björn är där. Det är nämligens hans favoritställe (Carro stötte på honom där förra helgen)..

London om 20 dagar! Yes!

Nej nu räcker det. Det är inte sunt att blogga efter en flaska vin klockan 2 på natten. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Fler personer borde blogga :) Sjukt kul att läsa om andra människors liv.

Vi borde absolut ta en öl snart. Släpa med Carro också!

Postat av: maggan

slipper man inte undan? jag som trodde vi hade en connection du och jag!

;)

2008-02-02 @ 00:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback