It's Spring Outside My Window

Äntligen så börjar solen titta fram mer och mer. De senaste två dagarna har vart underbara vad gäller vädret. Man riktigt känner vad lite solljus kan göra för underverk! Gick till och med till lekparken med Andrea idag, bara för att få vara ute och njuta lite av det fina vädret - och då ska jag påminna om att jag sen i höstas aldrig varit utomhus utom att ha klagat på hur kallt och jävligt det varit.
    Om det blir lika fint till helgen, som jag kollat upp på smhi.se att det förhoppningsvis ska bli, så ska jag och Katrin sätta oss på en uteservering inne i stan och fika.
 
I morgon ska jag boka resan till London den 20 April. Ska åka dit med kusinerna och tokshoppa i fyra dagar. Bara tanken av att vi kommer springa runt på Londons gator med shoppingkassar i händerna får mig på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback