Vad Kostar En Kram?

Ligger i sängen med datorn i knät och äter grekisk sallad. Har vart en riktigt slitig dag på jobbet, då det var biopremiär av filmen simpsons på biografen brevid, så var enda människa ville självklart ha taco. Stängde tillsammans med Mesam igen. Han är så jäkla tråkig! Har knappt sagt ett ord till varandra idag, och när jag väl säger något som förstår han inte vad jag säger, eftersom han är från afganistan. Därför får jag prata med alla kunder, och när han gör fel så får jag ta skiten där jag står i kassan. Men trots att det är slitigt att jobba en 11 timmars dag så får man träffa en massa roliga, och konstiga människor som kommer in och äter. Idag var det en ca 30 årig ung man som flirtade lite med mig, så jag flirta lite tillbaks och var överdrivet trevlig. "Hur mycket kostar en kram" frågade han när han gjort sin beställning, "Det är gratis" svara jag varpå han sträckte sig över disken med öppna armar och kramade mig. "Nu har du gjort min dag!" sa han, log, och gick och satte sig. Mesam tittade konstigt på mig, men sa ingenting - som vanligt.

Maria åkte till Halmstad idag med Linda och Julia. Ville också följa med, men fick inte plats i huset. Så jag och Maria har bokat in Göteborg nu i slutet på Augusti för en liten weekend med fest, för att sedan ta tåget hem igen. Fram tills dess ska jag jobba så mycket jag kan. Har redan tjänat in 2500 kr på denna vecka. Och slipper skatta för den delen också!

Nu blir det sex and the city boxen och sen läggdags. 11 timmars jobb till i morgon.  

Kommentarer
Postat av: eyeline

naaw vad mysigt med en spontan-kram!
älska såna kunder!

2007-07-28 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback