I Love Shoes!

Har blivit sjuk, precis som jag förutspådde. När jag blir sjuk så sätter det sig alltid i halsen, så går runt och knaprar jättestarka halstabletter stup i kvarten. Men det hindrar mig inte från att ta en shoppingtur!

Pappa fyller år idag, så blev väckt halv nio för att gratta honom på sängen, men somnade sedan om tills klockan blev tre. Typiskt mig att sova bort halva dagen. Gick i alla fall och åt på restaurang madonna och åkte sedan till centrum med lillasyster för att ordna några saker vilket slutade med att jag kom hem med:

2 st tröjor
1 smycketräd
nytt mobilabonnemang
200 kr fattigare efter att ha hämtat ut min fotlänk som vart på lagning
ett nytt halsband

Har trehundra kronor kvar nu på kontot som jag ska försöka klara mig på. Blir till att ta tag i jobbet!



Tyckte halsbandet var supersött då jag är tokig i skor (av att döma om man öppnar min garderob), och smycketrädet kom till behövlig användning då jag har för mycket smycken som bara ligger och dammar.

Kommentarer
Postat av: eyeline

men! maaalin! inte visste jag att du gillade skooor heller! ^^
smart träd btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback