I'm Home!

Tillbaks till Sverige, och tillbaks till bloggandet. Sidan strulade så mycket för en vecka sen så hann aldrig skriva att jag skulle åka till Sicilien. Syrran tog studenten förra veckan, som var riktigt lyckad. Och sen drog vi två till Sicilien för lite skön semester. Men nu är jag hemma igen, och Nico har åkt.. Eller åker i morgon? Han ska jobba som reseledare i Grekland i fem månader och försvinner från alla här hemma. Känns tråkigt..

Men Carro kommer hem nångång nu i sommar i alla fall, och sen kommer Elin!

Nej orkar inte skriva mer. Får lägga upp lite bilder i dagarna från resan. Men nu vet ni vart jag hållit hus!

Kommentarer
Postat av: Caroline

yeees det gör jag!! ska bli kul å hänga me lilla malin igen :) miss u!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback