Gaaaaah

Är så jäkla irriterad just nu. Utan egentligen någon anledning. Har bara lust att bråka typ. Ungefär den där känslan som vissa får när de har mens. Man bara stör sig på allting. Jag ser inte fram emot imorgon. Jobbar långspass, 11.00-21.30 och kommer vara helt slut efter det. Ser mer fram emot lördag då pappa fyller år. Längtar efter att se hans min när han öppnar guitar hero, och sen vår andra present som jag och syrran satte ihop i morse - ett stort kollagé med hundra bilder på hela familjen. Jättefint.

Charlotte, ångrar att jag inte följa med ut igår. Jag lovar att det blir en utgång i nästa vecka om du är på?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha gumman :) men kan inte nästa vecka, ska ju på roadtrip. Men kanske en drink ikväll? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback