2009

Dags att damma av bloggen, eller vad säger ni? Vet inte om min bloggtorka berott på skrivkramp, lathet eller mina funderingar kring hur man kan hotta upp den här sidan. Lite av varje förmodligen. Kul är det i alla fall att jag tydligen har några trogna läsare som klickat sig in på min sida medan jag själv legat här hemma på soffan och zappat på tv'n. 

En liten summering av senaste månaden kanske skulle vara på sin plats? Skolan slutade i mitten på december och det innebar ett skönt lov att se fram emot. Ett slösaktigt lov för min del eftersom jag inte gjort ett skit, eller det kanske är meningen med ledighet?

Jag har dessutom sagt upp mig från jobbet, ett av mitt livs lyckligaste dagar. Att vara anställd på den där skitrestaurangen har varit en riktig pina, och jag är så glad att min chef gjorde det så lätt för mig att äntligen säga upp mig. Tack vare honom sitter jag också nu på ett 8000 tecken långt reportage som jag kan få publicerat. 8000 kr. Tack ditt jävla rövhål.

Jag och Sagar firade 1 år i mitten av december med champagne och god mat. Jag firade julen hemma hos mina föräldrar tillsammans med släkten - alla tolv stycken samlade tillsammans för första gången på flera år. Nyåret firades hemma i Sagars nya lägenhet i Hagsätra, och år 2009 kommer bli ett riktigt bra år med roliga saker att se fram emot.

Snart fyller jag år också hur nu det ska firas, och någonstans där börjar jag skolan igen och sticker på reportageresa för andra gången.

Jag hoppas ni har haft ett händelserikt år och att detta kommer bli dubbelt så bra!

Kommentarer
Postat av: LilleSyrran

Rätt sagt om chefen, MEN, jag pratade med Davids pappa igår och berättade om repotaget som du kan få publicera OCH han sa att man kan få väldiga problem med sånt. (Och Davids pappa är jävligt kunnig och Smart).

Han berättade (tänk efter nu) att man Måste anlita en advokat, måste ej vara dyr, men kunnig och som kan lagarna, som kan titta på repotaget och berätta det som är "fel" att publicera.

Du har ju en kompis som är utbildad advokat, eller hur?? Han som Carro också känner!! Hans pappa sa att en vanlig advokat tar ca. 2 000 kr i timmen, och det kanske tar 10 min max att läsa igenom repotaget, det blir ungefär 340 kr. Men det kan vara bra för en advokat att kolla igenom allt under typ 1 h, och det är därför bra att du känner en, vet ju iofs inte om du gör det längre men tänk igenom det som jag skrivit.

Puss & Kram Little Sis

Postat av: Stephanie

Tack sötnos, fina bilder! Det är lugn och ro jag är ute efter, kanske på sin höjd en utflykt nånstans. Sömn, sol, bad, god mat och lite sex ;) Kommer du ihåg vilket hotell du bodde på? Kram

2009-01-13 @ 07:07:29
URL: http://stephaniessecret.se
Postat av: Carro

Du bloggar fan för dåligt asså...SKÄRPNING!

2009-01-24 @ 00:12:55
URL: http://frokencaroline.blogg.se/
Postat av: Anna

Du bloggar aldeless lagom tycker jag! :)

Puss från syrran

2009-01-29 @ 14:22:17
URL: http://annak89.blogg.se/
Postat av: Jocke!

Jag är en av dom som kollar lite då och då, kanske inte så ofta men ändå. Nu vet du haha

Ta det lungt kussen!

Postat av: Jocke!

Jag är en av dom som kollar lite då och då, kanske inte så ofta men ändå. Nu vet du haha

Ta det lungt kussen!

Postat av: Jocke!

Jag är en av dom som kollar lite då och då, kanske inte så ofta men ändå. Nu vet du haha

Ta det lungt kussen!

Postat av: Jocke!

cpinternet asså. fuckar sig och tänker om allt flera gånger. där har du resultatet av 3st inlägg

2009-02-22 @ 01:09:57
Postat av: freja

går lite halvrisigt på bloggfronten malin!

2009-03-04 @ 02:56:21
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback