Det Hänger På Håret

Äntligen ska jag få klippa mig! Som tokfattig student är ett besök hos frisören en lyxvara för mig. Idag ska det slingas och klippas, men ska försöka hålla lite på längden så det inte blir lika axelkort som sist.

Har funderat lite på att bli ljus brunett, men ångrade mig sedan då jag mindes hur det blev sist jag tänkte den tanken.
1. Jag skulle bli brunett för en vecka typ och köpte någon riktigt billig engångstoning som i slutänden gjorde hela mitt hår knallorange. Inte så jävla hett kan jag säga.
2. Jag betalar dyra pengar och går till en frisör för att få mitt hår brunt. Punktjejen som färga mig råkade visst blanda ihop färgerna och hela mitt hår vart Pocahontas-svart! Efter ett 4 timmars långt försök att bli brunett eller blond igen gick jag hem med lila-grått hår och skitförbannad.

Så, jag kanske ska acceptera att jag är blondin trots allt?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, visst kan hår vara alldeles för jävligt ibland, eller för de mesta? Nästa vecka ska jag sätta mig under saxen. Har lite ideér om hur jag vill ha de. De kan du se på min blogg.



Hälsa Sandra P så mycket från mig!!



Ha de gott!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback