Äntligen Snabbtvätt

Det går trögt med bloggandet. Men nu blir det ett litet inlägg i alla fall!

Har lov från skolan och försöker jobba så mycket jag kan under denna vecka när man ändå har tid. Men idag var inte en av dessa dagar utan har istället hunnit med lite roliga saker. Var på bio med Marina och såg Låt den rätte komma in, baserad på boken av John Ajvide Lindqvist med samma namn. Både jag och Marina hade såklart läst boken innan, och filmen var rätt bra, men tror att man inte skulle tycka det om man inte läst boken först. Konstig dialog, dåligt skådespeleri, men jäkligt spännande. Jag tyckte den var bra eftersom jag gillade boken.

Efter bion åkte jag till Täby centrum och inhandlade diverse grejer inför Halloween på lördag då det blir fest. Ni får en liten tjuvtitt längst ner i detta inlägg. Jag ser fram emot festen som vi ska på i alla fall och hoppas att det inte bara är jag som kommer klä ut mig läskigt då jag sett att förra årets deltagare enbart klädde ut sig, med några undantag, till vanliga maskeradkostymer. Är det Halloween så är det ju! 

Jag hämtade även ut mina efterlängtade Tiesto-biljetter från ATGombudet i centrum. Nu längtar jag efter november!

Sedan bar det av till Vaxholm med pappa och en pirra för att hämta en liten tvättmaskin! Den är så jäkla söt i mitt trånga badrum, och äntligen slipper jag åka med tvätten till föräldrarna. För er som undrar så ja, det finns en tvättstuga. Men om ni skulle se den skulle ni också hellre köpa en tvättmaskin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback