Tanto

Nej gott folk, jag har inte flyttat än. Min hyresvärd har fortfarande inte hört av sig, och jag går varje dag och väntar spänt på att mobiltelefonen ska ringa. Senast fredag blir det i alla fall. Tre dagar kvar.

Så idag träffade jag Maria och drog till Tantolunden för lite sol och mys. Vi pratade om allt från bebisnoja, giftermål, hundar, inredning och könssjukdomar. Gud vad jag saknar tiden då man pratade Backstreet boys, barbiedockor och hemliga klubbar. Snabbt går det.

I morgon tar kusinen Josefin studenten från mitt gamla gymnasium. Så jag ska dit och hänga lite grejer runt halsen på henne och sen åka till mottagningen.

Tänkte passa på att rekommendera en biofilm som jag och Sagar såg igår. Utan spår heter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback