Bilder På Lägenheten!

Jag är så glad! Nio stycken nycklar har jag fått idag till min lägenhet, och jag har inte riktigt fattat än vad alla går till, men det visar väl sig med tiden. Jag blev även glatt överraskad av att min hyresvärd lämnat kvar lite smått och gott till mig som jag får behålla eller slänga - tavlor, massa bra böcker, städkit, sällskapsspel, micro, en grill, lite porslin och en skumpa som ska öppnas på söndag när resten av alla mina saker flyttar in! Här följer massa bilder för er som är nyfikna!



Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilken snygg lägenhet :D

Postat av: Slampbob

Jag vill oxå ha! Fast en villa i madrid men annars så.:)

2008-05-30 @ 22:31:25
URL: http://ultimateblogg.blogg.se
Postat av: Carro

oh v fint det ser ut.. och vad många böcker du fick, dags att börja läsa redan nu Malin :D

2008-05-31 @ 00:11:39
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: maggan

ha ha. vardagsrummet ser lite ensamt ut. en tv och en stol!
men det ser jättehärligt ut! grattis Malin!

2008-05-31 @ 01:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback