Spelkväll

Det är verkligen något fel på mina sovrutiner. Jag kan verkligen inte somna förens tidigast klockan 3 på nätterna. Även om jag hållt igång hela dagen. Detta gör att jag också vaknar sent. Som nu. Gick upp klockan 5 på eftermiddagen. Känns rätt trist att missa en hel dag för att kunna sova. Men det är så jäkla svårt att komma upp!

Hur som helst. I onsdags blev det bio med Sagar och hans två kompisar Jassin och Dominik. Vi såg "you don't mess with the Zohan", vilket var en helt okej film. Grabbarna tyckte nog den var roligare än vad jag tyckte. Efter filmen körde jag, observera jag in till stan med dem (har aldrig vågat köra in i Stockholmskaoset tidigare) för att bowla i Nacka. Efter en timme, med mitt namn i ledning anslöt sig även Joel och Niklas. Efter några öl drog vi vidare in mot stan igen för att avsluta kvällen med lite biljard, något som verkligen inte var min grej.




I går kom Charlotte förbi för lite shopping i centrum där jag, som verkligen måste hålla hårt i min ekonomi, hittade en urläcker mörkgrön kjol med hög midja, och en svart tajt festklänning. Efter det åkte vi hem hit igen och åt godis och såg film innan jag skjutsade hem henne till Vallentuna igen.

Kommentarer
Postat av: maggan

därför att den höll seriöst på att riva sönder min bröstvårta. Som nu har växt igen under mindre än 24 timmar! jisses.

2008-06-28 @ 00:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback