Naked

Min nya kjol som jag skrev om i ett tidigare inlägg var ett riktigt kap! Jag har haft svårt med höga midjor tidigare och markerar på min höjd den med ett skärp. Men den här är jag riktigt nöjd med!

Passar perfekt till arbetsintervjun, lunch på stan, eller en drink på krogen. Vad säger ni?

Igår pratade jag lite smått med Sagars vän som är fotograf. Sagar har berättat om honom förut och om hans studio där han plåtar. Oftast är det par som vill bli fotograferade, och ofta väldigt vågade plåtningar. Par har till och med haft sex framför kameran i hans studio, som ett ja, vackert minne?

Nu har vi löst i alla fall bokat in oss hos honom för ett plåtning. Dock ska vi inte rulla runt på golvet tillsammans. Men naket kommer det bli!










Kommentarer
Postat av: elin

är du seriös? Ska du nakenplåtas av Sagars kompis? Är inte det lite... eh.. awkward? Och konstigt med tanke på Sagars historia med att inte visa upp sig för andra?

bara en liten fråga :P

2008-06-29 @ 03:22:15
Postat av: Svar:

jag ska ju inte va helt naken ju, men lite hud :) och polaren är typ närmare 40 och känns proffsig. sagar ska ju va med på bilderna

Postat av: Stephanie

Åh jag vill också! Tror dock inte att Domi skulle ställa upp på det... Undrar vad dom busar med nu, jag har sagt inga strippklubbar, blä!

2008-06-30 @ 00:35:59
URL: http://stephaniessecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback