"Det Är En Sak Vi Vill Prata Om.."

image117



Bilder från fredagen. Maria och jag mötte upp Nico och hans nya jobbgäng på tegelbruket i Täby. Lite mycket att dricka, lite mycket dans med äldre damer och herrar, men ändå en lyckad kväll som slutade hemma hos mig.

Höjdpunkten av kvällen var när jag och Maria tog ett seriöst "Nico, vi vill prata med dig om en sak" - samtal. Vi förklarade då allvarligt hur gärna jag och Maria skulle vilja ha en trekant, och att vi funderat mycket på valet av kille och bestämt oss för att Nico är den rätta. Självklart får Nicos flickvän Malin vara med sa vi eftersom vi vet att hon kanske kan ta illa upp annars om hennes pojkvän ligger på egen hand.

Nico såg lite chockad ut, och vi var beredda på ett "Va!? Ni måste ju skoja" men som den gentleman han är blev svaret tyvärr ett snällt nej.

Han såg ändå rätt lättad ut när vi berättade att vi skojade och att vi egentligen ville berätta vår idé om att vi vill att Nico ska flytta ihop med oss. Men han är rätt svårflirtad så det var svårt att övertala honom att flytta ihop med två galna tjejer.

Men vi älskar dig ändå Nico!

Kommentarer
Postat av: eyeline

amagad, det är ju laine.
har gått i samma klass som honom :)

2007-09-03 @ 01:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback