The List

I brist på vettigare saker att göra (som att städa mitt rum tex) så kommer här en av de berömda listorna som människor bara älskar att läsa! Denna gången snodd från Challe!


F A K T A
Namn: Malin, Sofia
Smeknamn: Mana, knullis (hm?)
Födelsedag: 17 januari
Bor: Täby
Ögonfärg: Grön/Blå
Hårfärg: Blond
Gör: Pluggar media, studenten 30 maj och sen folkhögskola i höst


F A V O R I T
Färg: Svart
Plats: Stranden, krogen
Drog: Sex
Fordon: Motorcyklar!
Djur: Hund
Affär: Nelly.se?
Serie: Prison break, sex and the city & vänner
Cafe: Vid mariatorget, glömmer alltid vad det heter
Skor: I love shoes! Just nu är det mina pretty woman/fuck me heels -skor


B R U K A R - D U
Titta på dig själv i spegeln: Alltid
Gnälla: Händer väl
Skrika: När jag är arg eller glad
Sova: För mycket (fråga Elin)
Försöka vara annorlunda: Nej, varför?
Klä dig i svart: "Den lilla svarta" är ett säkert kort
Hata folk: Ja, eller om man ska kalla det ogilla extremt mycket
Lita på folk: Inte många


N Ä R 
Åt du senast: En halvtimme sen, cannelloni

Läste du en bok senast: Läser spelet av Neil Strauss

Var du på konsert senast: I somras, Gyllenetider

Köpte du något senast: Cannellonin?
Kysste du någon senast: Två veckor sedan, ett misstag
Svor du senast: Nyss
Sjöng du senast: Sjunger varje dag

Klagade du senast: Idag


H A R  D U 
För många vänner: Kan man ha för många?
Tvångstankar: Sällan, men det händer, A-brunnar ex
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet?
Brutit några ben: Nej

Några piercings: Tungan

Tatuering: Nej men vill ha

Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja, men jag gillar att bjuda på mig själv
Bra självförtroende: Ja
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nja, snarare träffat någon över nätet och sedan blivit kär
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja


H U R 
Svarar du i telefonen: Malin
Fördriver du tiden: Sover
Mycket pengar har du: Pank för tillfället
Tjänar du pengar: Ja, barnflicka
Bäddar du sängen: Väldigt sällan, har aldrig fattat grejen
Ofta diskar du: Mer sällan än vad jag borde
Ofta städar du: Efter två veckors tjat från mamma
Går det på jobbet: När jag hade ett så gick det bra
Ofta träffar du din familj: Oftast varje dag

Mycket äter du: För lite och för sällan


Ä R  D U 
Förstående: Beror på, men oftast
Öppensinnad: Ja
Arrogant: Nje
Osäker: Nej
Intressant: I hope so
Hungrig: Nästan aldrig, mer sugen
Smart: Beror på
Barnslig: Nej, men kan om jag vill
Liten: Liten men tuff
Lätt: Vadå lätt? Snackar vi vikt nu?
Rolig: Inget jag strävar efter, alla är väl roliga på sitt sätt
Pratglad: Oh ja
Hälsosam: Absolut inte
Blyg: Nej
Lätt uttråkad: Hinner aldrig för ser till att göra något roligt
Arg: Blir inte arg så lätt
Ledsen: Det senaste året? - För mycket
Glad: Försöker alltid vara
Pålitlig: Ja, men gillar att skvallra
Laglig: Beror på hur man ser på saken
Filosofisk: Nje
Svår: Ja när jag är arg
Positiv: Försöker så gott det går
Bra på att ge komplimanger: Ja
Bra på att få komplimanger: Ja


V Ä L J 
Kina eller Thailand: Måste nog bli thailand
Skola eller jobba: Jobba, det är värt den 25e

Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik såklart
Bok eller film: Film
Spara eller slösa: Slösa för tillfället
Tjejer eller killar: Killar kommer alltid vara lättare att umgås med en tjejer. Vi tjejer är så jobbiga emellanåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback