The Game

Bakis. Igen. Och varför planerar jag alltid att plugga på mina bakisdagar i hopp om att det ska gå bra? Sitter fortfarande och försöker peppa mig till att ta tag i min samhällskunskaps uppsats.

Gårdagen var skön. Jag och Maria möttes upp i stan vid fyra och köpte födelsedagspresent till Linda och åkte sedan hem till henne med Julia och Jessica. Vid sju tiden kom vi till restaurangen i gamla stan där vi skulle äta. Riktigt god mat och gott italienskt rödvin med sång och lite dans vid bordet.

Som så många gånger förut så brukar problemet vara vart man ska gå efteråt när man är en stor grupp av människor. Vi hamnade på st eriksplan på en hemmafest. Tog ett glas vin och sen tog vi taxi in till soapbar. Kön som mötte oss var inte direkt vad vi var så sugna på att stå i, så efter femton minuter styrde jag och Maria upp en efterfest hemma hos Nico. Åkte förbi mig och hämtade alkohol och vattenpipan, och blev sedan upplockade med taxi av Nico.

Väldigt skönt kväll ändå. Vi satt och shotta tequila, galliano hotshots, blanda drinkar och försökte förgäves tända den där jävla vattenpipan utan att lyckas. Satt uppe och pratade till femsnåret och slocknade sedan i Nicos kompis stora säng.

Så idag har jag inte gjort särskilt mycket. Lånade en bok av Nico, spelet av neil strauss som jag har legat och läst. Boken är som motsatsen till min favorit dumpa honom han vill faktiskt inte ha dig, och beskriver hur killar genom att vara så dryga som möjligt mot tjejer ska kunna få ett ligg. Väldigt underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback