Svull Och Sol Imorgon

Kom precis hem från Elin efter att ha sett filmen finding neverland med Depp och svullat godis. Tänkte åka in till stan i morgon och köpa hårförlängning tills måndag då vi ska sätta i den. Sedan tänkte jag stämma träff med Nico som tipsade om att mose backes uteservering invigs i morgon. Och eftersom det ska bli 22 grader och sol tackar man inte nej till det! Om inte blir det tanto med Maria och en filt utbredd på gräsmattan. Borde väl egentligen sova, men som vanligt så är nätterna den svåraste tidpunkten att somna på.

By the way. Jag och Elin fick MVG i projektarbete (efter mycket tjat, debatt i personalrummet och dåligt samvete från lärarna), men vi är tråkigt nog inte nominerade till "årets projektarbete" i skolan. Visst ett MVG sitter finare än ett diplom hemma på väggen. Men fan va skönt det skulle vara att ändå bli uppropade på studenten och hånskrattande ta emot det där diplomet inför alla ungar i skolan. Yes im evil.

På min önskelista just nu står två saker. Den nya supersnygga mobilen från samsung som jag bara måste ha! Ja, jag är tjej och jag bryr mig mer om designen än de super häftiga funktionerna.




Det andra är Ami James från miami ink som jag kommit på mig själv (efter mycket tittande på programet) tycka är otroligt het! Spana in ögonen på den här killen tjejer! Mums!


Kommentarer
Postat av: eyeline

mhm, mvgt är SÅ mycket viktigare!
amagad - jag är OCKSÅ superkär i Ami!
jag ska lätt åka till Miami o kila in där o ragga på han :P yuuum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback