Skjut Mig!

Har sovit fyra timmar i natt, och är så förbannat trött. Vill bara krypa ner i min varma säng igen och sova bort hela dagen, men måste till skolan för att sända radio nu på morgonen. Två dagar kvar.. sen är det över då lärarna sätter betygen. Räkna inte med att jag kommer att komma efter det.

Det har varit mycket fest i helgen. Orkar inte sitta och skriva om det nu så gör det senare. Var i alla fall på intervju hos tollare folkhögskola där jag sökt journalistik i höst. De grilla mig verkligen på frågor, och jag kände mig så himla dum där jag satt och babblade om olika journalister som inspirerat mig i mitt skrivande. Får svaret nu i veckan. Har en tredjedels chans att komma in. Hoppas!

Jag vill sova!!

Kommentarer
Postat av: Nico

Man mår som man förtjänar :)

2007-05-15 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback