Planering

        


Har varit i stan idag med Elin och Evelina och köpt håret som jag ska sätta i på måndag. Har varit så himla skönt väder, men nu är det gråmulet igen. Är jävligt trött då jag hade telefonjour i natt av en ledsen kusin och en full kusin. När jag äntligen kunde somna vid 5 tiden så fick jag ett sms från mitt ex som väckte mig för att säga att han var på flygplatsen i skavsta. Så jag har all rätt till att vara lite smågrinig idag.
Tyvärr blir det inga langos med Nico ikväll som jag var så sugen på. Men vi får ta det en annan gång. Så planen ser ut att bara ta det lugnt ikväll. Har gjort upp ett schema inför studentdagen med Elin då hon ska sova över hos mig. Nördiga är vi, men måste hinna fixa så mycket på morgonen så utan en tidsplanering kommer vi aldrig lyckas hinna med allt.

23.00-07.30 Vakna
07.30-07.50 Frukost
07.50-08.10 Elin duschar, Malin gör nåt? Sover?
08.10-08.30 Malin duschar, Elin fönar håret
08.30-09.00 Malin fönar håret, Elin sätter på naglarna långsamt och Malin sätter på snabbt
09.00-09.30 Båda sminkar sig och dricker champagne och lyssnar på musik och klär på oss

09.30-09.35 Malin kör snabbstädning


Kommentarer
Postat av: eyeline

tihi ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback