Fylle Tån

Gårkvällen började hemma hos mig med Carro och en flaska vin. Sedan mötte vi upp Kim, Jocke, Erik och Fanny och åkte till skivan vid fridhemsplan. Var inte så mycket folk där från en början, och snittåldern på de som var där var väl 18 år. Senare på kvällen började det dock droppa in mer folk, och personer som jag inte gillar nå vidare dök också upp som alltid. Känns så falskt när man hälsar på dem och leéndes säger "gud, det var länge sen!". 

Senare så skrek Fanny plötsligt till "där är ju han!" och jag vände mig om och såg Michal gå förbi på gatan. Michal bor ihop med mitt ex och var på väg hem från jobbet, men hängde med in för några drinkar med oss. Vi satt och pratade i nån timme och sen bestämde vi oss för att dra vidare på efterfest på en båt som en kille där inne hade sagt att han ägde. Så vi hämta ut jackorna och promenerade ner till vattnet där en skitfin båt låg som vi alla hoppade på. Killarna sa att de kunde skjutsa hem oss till Täby med båten, vilket man inte blir erbjuden varje dag. Så vi satte oss uppe på däck och såg hur Stockholms byggnader tornade upp sig medan himlen blev allt ljusare. Men när vi kom till slussen var vägen under bron stängd, så vi la till vid kajen och gick till grillen vid t-banan för att äta. Sen tog jag Fanny och Carro taxi hem till mig, och Michal åkte hem till sig. 

Nu dagen efter har jag ingen känsel i en av mina tår! Hade mina höga pretty woman/fuck me heels - skor samt mina heta tå-strumpor så på nåt sätt måste min tå ha blivit klämd, för när jag tog av mig skorna hade jag ingen känsel i den, och inte heller nu. Carro hade den skönaste kommentaren över det hela:

Jag: "Carro jag har ingen känsel i min tå!" (klämmer på den)
Carro: "Men sluta kläm! Han är ju fortfarande full fattar du väl. Han har ju deckat!


 


Imorgon ska jag vara hemma och sola, och på lördag ska jag, Maria och Nico styra upp en heldag i tantolunden med picknik, och på kvällen ska vi göra langos! Vattenpipan följer självklart med.

-6 dagar kvar sen! Onsdag smäller det!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback