Workday

Hemma igen, efter en halv dags arbete. Jag känner verkligen i kroppen hur länge sen det var jag jobbade, för är helt slut. Kan också bero på att jag festat onsdag, fredag och lördag? Jag och Maria hade riktigt kul i alla fall. Stod och pratade skit om gamla jobbarkompisar vi haft förr. Riktiga puckon som blivit anställda, och slutat lika fort som de börjat. Orkar inte nämna alla, men måste berätta om den roligaste tjejen som vi jobbat med.

Hon börjar, och som ny brukar man bekanta sig lite smått med sina nya arbetskamrater och lära känna dem innan man kläcker ur sig dem saker som hon gjorde.

Mytoman historia 1
Tjejen jobbar med Fanny (en nära föredetta jobbarkompis till mig) för första gången. De hälsar som vanligt på varandra och småpratar lite allmänt under dagen. Helt plötsligt säger tjejen "Jag har gjort en abort" till Fanny, var på hon inte har en aning om vad hon ska svara. "Jaha, oj" och sen jobbar de vidare som vanligt.

Mytoman historia 2
Tjejen jobbar med Fanny igen någon dag senare då hon säger lite försiktigt "Förlåt om jag är lite borta idag.. Men du vet, jag har lite ont". "Ont?" frågar Fanny. "Ja.. Du vet.. Där bak..". Hon berättar då att hennes pojkvän så gärna ville ha analsex med henne, men att hon själv inte riktigt ville det. Så därför hade han, efter att de hade vart ute och festat och hon deckat hemma sen, haft analsex med henne när hon låg och sov. "Tycker du det är våldtäkt..?" frågar hon Fanny. "Klart som fan det är de!" svarar Fanny. "Hm..Okej".

Mytoman historia 3
En dag när jag jobbar med henne säger hon att hon har fått ett annat jobberbjudande på en restaurang där hon skulle tjäna ca 1000 kr i dricks varje kväll. "Tycker du att jag ska ta det..?" frågar hon mig. Vill hon skryta för mig eller vad är grejen, tänker jag. Hon tog aldrig jobbet.

Mytoman historia 4
"Jag ska vara med i en film!" säger hon en dag. "Jaha vad roligt!" svarar jag och frågar lite vad det är för film. Hon förklarar att det är en rymdfilm, men att det har blivit problem med kläderna som skulle sys till filmen. För tydligen var dem för stora för henne nu eftersom måtten togs när hon var gravid (abort x2) och att de nu måste sys om så de blir mindre och passar henne. Senare fick jag höra av Fanny att hon hade berättat samma sak till henne, men att det då var en fantasy film, med helt annan handling, som hon skulle medverka i.

Mytoman historia 5
Fanny berätta att hon hade suttit och ätit med henne på sin rast då hon sa det som verkligen tog priset av alla hennes historier. "Jag kommer bli blind!" kläcker hon ur sig, och Fanny säger "Va? Men gud vad hemskt!". "Ja.. Jag har minus 1,25 dålig syn nu på ögonen och vid 0 blir man blind". Vilket pucko! Jag har synfel själv, och det roliga är att Fanny också har det, och hade glasögon på sig då hon sa det till henne. Och vid 0, har man perfekt syn. Man går minus och plus beroende på vad man har för synfel. Så den där tjejen måste antagligen varit jävligt dum, eller så var hon, som vi alla säger om henne - Mytoman! 

Kommentarer
Postat av: Samantha

hahaha! Jag har träffat på en liknande människa, helt ofattbart att såna finns

2007-07-23 @ 00:17:05
Postat av: Maria

haha. fan va bra malin. jag kan inte sluta skratta.

2007-07-23 @ 23:28:03
Postat av: eyeline

haha det är ju helt vrickat vad den tjejen verkar störd! XD

2007-07-24 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback